تور استانبول

ساخت وبلاگ

پلاژ بانوان کیش

 

پلاژ بانوان کیش

در تور کیش نوروز 94 ساحلهای کیش که پوشیده ازماسه های خاکستری است.و پر از پوشش های مرجانی است.و آب دریاها که بسیار شفاف و زلال است قابل مشاهده است.پلاژهای مخصوص خانواده ها ،بانوان و آقایان در این سواحل بنا شده است.و جایی مناسب برای تفریح و اسکان مسافران است.این پلاژها در شمال کیش واقع شده است.مسافران تور کیش 94  می توانند از امکانات متنوع این هتل استفاده کنند. در تور کیش عید 94 در این مکان اوقات خوشی را خواهید داشت.

مطالب مرتبط:

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : پلاژ بانوان کیش , , جاذبه های دیدنی کیش , مکانهای دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری کیش, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 113 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت: 19:51

 

کوهستان هونگ‌شان یا کوه زرد در چین

 

کوهستان هونگ‌شان یا کوه زرد در رشته کوه جنوب استان آنهویی در شرق چین واقع است. این کوه به دلیل مناظر زیبای آن از جمله غروب، درختان کاج و قله‌های گرانیت میان ابرها موضوع مکرر نقاشی‌های سنتی چینی و ادبیات، و همچنین عکاسی‌های مدرن می باشد.کوهستان هونگ‌شان یکی از مکان‌های مهم توریستی در چین است و در سال ۱۹۹۰ به عنوان مکانی ترکیبی (طبیعی _ فرهنگی) در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌است.در تور چین 94 از دیدن این مکان لذت خواهید برد.

 

در این کوه پلی قرار دارد که به قدری خطرناک است که گردشگران عادی اجازه عبور از روی آن را ندارند. مطتالدر تور چین عید 94 از بازدید این مکان لذت خواهید برد.

 

این کوه دارای تله کابین هم می باشد که برای سوار شدن بر روی این تله کابین باید دل و جرات کافی و همچنین علاقه مندی به طبیعت شگفت انگیز چین داشته باشید.در تور چین نوروز 94 به دیدن این جاذبه توریستی بروید.

 

مطالب مرتبط:

 

 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : کوهستان هونگ‌شان (کوه زرد ) در چین , دیدنی های چین , مکانهای دیدنی چین , جاذبه های چین, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 143 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت: 19:46

شهر ممنوعه چین

شهر ممنوعه که به روایتی وسیع ترین و کاملترین مجموعه معماری چوبی دنیاست در سال 1406 میلادی با دستور "جو دی" دومین امپراتور سلسله مینگ آغاز و ظرف 14 سال ساخته شد. این اثر حدود 72 هکتار مساحت دارد و دیواری با ارتفاع 10 متر و خندقی با عرض 52 متر دور تا دور این مجموعه را فرا گرفته است. دیوار های این مجموعه بسیار ضخیم هستند و طوری طراحی شده اند که در برابر آتش توپخانه آن زمان مقاوم بوده اند.در تور چین 94 از دیدن این مکان لذت خواهید برد.

 

 

 

این اثر نادر با ساختگاهی مستطیل شکل مساحتی حدود ۷۲ هکتار را در برمی گیرد. ابعاد آن ۹۶۱ متر طول در امتداد شمال به جنوب و ۷۵۳ متر عرض در امتداد شرق به غرب است. دیواری با ارتفاع ۱۰ متر و خندقی با عرض ۵۲ متر دورتا دور مجموعه را فراگرفته‌است. دیوار در هر ضلع خود یک دروازه را جای داده‌است.در تور چین نوروز 94 به دیدن این جاذبه توریستی بروید.

 

 تعداد قصرها و اتاق‌ها در شهر ممنوعه بسیار زیاد است. می‌گویند جمعاً ۹۹۹۹٫۵ اتاق در آن وجود دارد. به اعتقاد پیشینیان چینی، اقامتگاه امپراتوران آسمانی دارای ۱۰ هزار اتاق است و امپراتورانی که پسر امپراتور آسمانی دانسته می‌شدند باید خویشتندار بوده و نمی‌بایست از شمار اتاق‌های امپراتور آسمانی تجاوز می‌کردند. از این رو شمار اتاق‌های شهر ممنوعه نیم اتاق کمتر از شمار اتاق‌های کاخ آسمانی است.در تور چین عید 94 از بازدید این مکان لذت خواهید برد.

 

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : شهر ممنوعه چین , دیدنی های چین , مکانهای دیدنی چین , جاذبه های گردشگری چین, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 107 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت: 19:43

خانه اعیانی کیش

در تور کیش 94 به دیدن این مکان زیبا بروید.خانه اعیانی کیش از جاذبه های گردشگری جزیره کیش می باشد که مورد توجه گردشگران تور کیش می باشد و یاداور خانه های چند خانوار ایرانی در داخل فلات ایران می باشد.با توجه به آثار به جا مانده از این خانه مثل کاشی کاری ان می توان پی برد که این خانه مربوط به دوره ایلخانیان می باشد.در تور کیش عید 94 از بازدید این مکان لذت خواهید برد.

 

خانه اعیانی کیش

مطالب مرتبط:

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : خانه اعیانی کیش , جاذبه های دیدنی کیش , مکانهای دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری کیش, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 119 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت: 19:41

 پارک دلفین کیش

مسافران تور کیش 94 در سفر به کیش از این مکان زیبا دیدن کنند.پارک دلفین کیش در جنوب شرقی جزیره کیش قرار دارد و مساحت آن 100 هکتار می باشد.در تور کیش نوروز 94 به دیدن این جاذبه توریستی بروید.در این پارک 21 گونه مختلف پستانداران دریایی همچون شیر دریایی، گراز دریایی، گربه دریایی، پنگوئن و دلفین در استخرهایی با حجم 18000 متر مکعب نگهداری و توسط مربیان مختلف تربیت می شوند و گردشگران تور کیش می توانند از هنرنمایی زیبای این پستانداران دیدن کنند. در این پارک فضای سبز با گونه های گیاهی همگچون اوکالیپتوس، کاکتوس و ... وجود دارد که باعث زیبای بسیار این پارک شده اند.در تور کیش 94 به دیدن این مکان زیبا بروید.

 

پارک دلفین کیش

 

مطالب مرتبط:

 

 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : پارک دلفین کیش , جاذبه های دیدنی کیش , مکانهای دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری کیش, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 118 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت: 19:38

جزیره کبوتر در کوش آداسی

جزیره کبوتر در کوش آداسی

 

مسافران تور کوش آداسی 94 در سفر به کوش آداسی از این مکان زیبا دیدن کنند.جزیری کبوتر جزیری کوچکی است که به شهر با یک جاده‌ی باریک متصل می‌شود . خانه‌ پرنده‌ها در فصل مهاجرت پرندگان می‌شود و به نوعی سمبل كوش آداسي می باشد .در تور کوش آداسی نوروز 94 به دیدن این جاذبه توریستی بروید.ساحلی خلوت و دنج دارد و برای مسافرانی که خواستار آرامش هستند و  دور از هیجان باشند جای بی نظیر و زیبایی است . ساحل زیبای جزیره در طلوع و غروب آفتاب منظره هایی فوق العاده را برای خود دارد و دیدن این مناظر زیبا بسیار آرامش بخش و هیجان انگیز است .در تور کوش آداسی 94 به خوبلی از این جاذبه توریستی بازدید کنید.

 

مطالب مرتبط:

 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : جزیره کبوتر در كوش آداسي , دیدنی های کوش آداسی , جاذبه های گردشگری کوش آداسی , مکانهای دیدنی کوش آداسی, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 118 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت: 19:35

 

در تور کوش آداسی 94 به خوبلی از این جاذبه توریستی بازدید کنید.پارک ملی دلتای آیدین در استان آیدین، در محدوده شهرستانهای کوش آداسی و سوکه قرار دارد. فاصله این پارک ملی تا کوش آداسی ۲۸ کیلومتر و تا سوکه ۳۴ کیلومتر است و مسافران تور کوش آداسی می توانند از جاده کوش آداسی-سوکه به این پارک زیبا و خوش و آب و هوا برسند.در تور کوش آداسی عید 94 از این مکان لذت ببرید.در این پارک پلاژ های شنی، دره ها، تخته سنگ های مرتفع باعث زیبایی بسیار پارک شده است و در قسمت شمالی پارک، درختان سرسبز مدیترانه ای وجود دارد که این پارک را به پارکی بسیار زیبا و آرامش بخش تبدیل کرده است. در سواحل پارک دلتای آیدین انواع لاک پشت ها وجود دارد که در آنجا زندگی و زاد و ولد می کنند و گردشگران می توانند از نزدیک این لاک پشت های زیبا را مشاهده کنند.در این پارک مکانی مقدس وجود دارد که قدمت آن برای هزاران سال پیش است و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.مسافران تور کوش آداسی 94 در سفر به کوش آداسی از این مکان زیبا دیدن کنند.

پارک ملی دلتای آیدین

پارک ملی دلتای آیدین

پارک ملی دلتای آیدین

پارک ملی دلتای آیدین

 

مطالب مرتبط:

 

 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : پارک ملی دلتای آیدین , دیدنی های کوش آداسی , جاذبه های گردشگری کوش آداسی , مکانهای دیدنی کوش آداسی, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 152 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت: 19:32

پارک زعبیل دبی

 

مسافران تور دبی 94 می توانند از این پارک زیبا بازدید کنند.پارک زعبیل دبی در بزرگراه شیخ زاید قرار دارد و یکی از زیباترین پارک های دبی می باشد.این پارک دارای فضای سبز بزرگ می باشد و محلی خوب برای پیکنیک های خانوادگی است و میتوان غذا را در این پارک زیبا میل و به استراحت پرداخت.در این پارک محل های بازی برای کودکان وجود دارد و می توان سه چرخه های کوچک برای کودکان کرایه کرد.در تور دبی عید 94 در این پارک اوقات خوشی خواهید داشت.از دیگر امکانات این پارک، زمین گلف و زمین ورزشی است که مسافران تور دبی می توانند به راحتی در آن به تفریح بپردازند. همچنین این پارک دارای سالن تئاتر و مرکز برگزاری نمایشگاه و سالن سینمای آی مکس می باشد.هزینه ورودی این پارک برای هر نفر 5 درهم و برای کودکان زیر 2 سال رایگان می باشد.مسافران تور دبی 94  می توانند در این پارک اوقات خوشی را داشته باشند.

 

 

پارک زعبیل دبی

پارک زعبیل دبی

 مطالب مرتبط:

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : پارک زعبیل دبی , دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی , مکانهای دیدنی دبی, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 125 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت: 19:26

 

مسافران تور دبی 94 از این مکان بازدید کنند.قلعه الفهیدی‌ دبی قدیمی ترین بنای دبی است که در سال 1800 ساخته شده است.در زمان های قدیم از این قلعه برای دفاع از شهر در برابر قبایل جنگجوی کشورهای دیگر استفاده میشدیوارهای این قلعه از مرجان و صدف دریا و سقف آن از گل، گچ و ساقه برگ های نخل درست شده است و اشکوب بالایی توسط تیرهای چوبی نگه داشته می شود.در تور دبی نوروز 94 در این مکان تاریخی اوقات خوشی را خواهید داشت.در ورودی قلعه، یک در بزرگ با میخهای‌ آهنی وجود دارد و دیوارها و برجهای‌ جنگ‌زده آن نشان دهنده جنگ های زمان گذشته است.این قلعه در موزه دبی قرار دارد و گردشگران تور دبی می توانند از آن بازدید کنند.مسافران تور دبی 94 می توانند از بازدید این مکان تاریخی لذت ببرند.

قلعه الفهدی دبی

قلعه الفهدی دبی

قلعه الفهدی دبی

قلعه الفهدی دبی

مطالب مرتبط:

 

 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : قلعه الفهدی دبی , دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی , مکانهای دیدنی دبی, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 139 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت: 19:24

 

مسافران تور دبی 94 در این هتل اقامت کنند.هتل مجستیک تاور دبی یک هتل چهار ستاره است که در بر دبی قرار دارد.این هتل دسترسی آسان به خیابان شیخ زاید دارد و 15 دقیقه تا فرودگاه دبی، 7 کیلومتر تا خور دبی، 1.7 کیلومتر تا موزه دبی، 1.4 کیلومتر تا مرکز خرید برجمان، 1.7 کیلومتر تا بازار مینا و 4 کیلومتر تا نمایشگاه دبی فاصله دارد و ایستگاه مترو ال فهیدی دبی نیز در چند قدمی آن می باشد بنابراین مسافران تور دبی می توانند از موقعیت مکانی مناسب این هتل استفاده ببرند.این هتل دارای 262 اتاق و سوئیت در 28 طبقه می باشد که اتاق ها دارای امکانات سشوار، تهویه هوا، وای فای، کانال های ماهواره ای بین المللی، تلویزیون ال سی دی 32 اینچ، وسایل آماده سازی چای و قهوه، مینی بار و... می باشند.این هتل دارای چشم اندازی فوق العاده از برج خلیفه می باشد که بسیار بینظیر و آرامش بخش است.در تور دبی نوروز 94 در این هتل اقامت خوبی خواهید داشت.

 

امکانات هتل مجستیک تاور دبی

استخر رو باز، استخر کودکان، مرکز بدنسازی، اتاق بخار و سونا، سالن زیبایی، مرکز بیزینس، سرویس اتوبوس برای مراکز خرید مهم و ساحل جمیرا، تور و گردش، نگهداری اطفال، لاندری، روم سرویس 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، رستوران و ... مسافران تور دبی 94 می توانند از امکانات متنوع این هتل استفاده کنند.

 

 هتل مجستیک تاور دبی

هتل مجستیک تاور دبی

هتل مجستیک تاور دبی

 

اتاق هتل مجستیک تاور دبی

هتل مجستیک تاور دبی

اتاق هتل مجستیک تاور دبی

هتل مجستیک تاور دبی

رستوران هتل مجستیک تاور دبی 

 

مطالب مرتبط:

 

 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل مجستیک تاور دبی , , معرفی هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های معروف دبی, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 114 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت: 19:21

 

مسافران تور استانبول 94 می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.مسجد فاتح استانبول در منطقه فاتح استانبول بر روی بالاترین تپه این منطقه واقع شده و یکی از بزرگ ترین نمونه های معماری اسلامی - ترکی در استانبول می باشد. قبل از ساخت این مسجد در این محل یک کلیسا و آرامگاه کنستانتین بوده است. نام این مسجد برگرفته از سلطان محمدفاتح عثمانی است که فاتح قسطنطنیه بود. این مسجد به دستور سلطان محمد فاتح در فاصله سال های 1463 تا 1470 ساخته شد و سه بار در زلزله های مختلف تخریب و دوباره بازسازی شد. این مسجد نزدیک بسیاری از جاذبه های گردشگری استانبول می باشد و مسافران تور استانبول می توانند با بازدید از این مسجد به راحتی جاذبه های دیگر را نیز دیدن کنند .در تور استانبول 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد.

 

 

مطالب مرتبط:

 

 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : مسجد فاتح استانبول ,معرفی جاذبه های دیدنی استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 116 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت: 19:18

 

مسافران تور استانبول 94 می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.قلعه روملی حصار استانبول از قلعه های معروف است که در منطقه ساریر استانبول، بر روی تپه ای در قسمت اروپایی بسفر واقع شده است.این قلعه قبل از فتح قسطنطنیه، در فاصله سال های بین 1451 و 1452 میلادی، توسط سلطان محمد دوم عثمانیساخته شده است و درست در مقابل قلعه آناتولی قرار دارد که از دیگر قلعه های دوره عثمانی می باشد.این قلعه به منظور کنترل تنگه بسفر ساخته شد تا از هر گونه هجوم و حمله از سمت دریای سیاه برای رسیدن به قسطنطنیه جلوگیری شود.در تور استانبول نوروز 94 به دیدن این جاذبه توریستی بروید.قلعه روملی حصار دارای یک برج کوچک، سه برج اصلی و سیزده برج مراقبت کوچک است که بر روی دیواری قرار گرفته اند و برج های اصلی را به هم متصل می کنند. یکی از برج های مراقبت به شکل منشور چهار گوش، 6 تای آن ها به شکل منشورهای چند گوش و 6 تای دیگر به صورت استوانه ای هستند.این قلعه دارای سه دروازه اصلی در کنار سه برج اصلی است و دارای مخزن سلاح، اتاق استقبال، مسجد، زندان و...می باشد.بازدید از این قلعه زیبا برای مسافران تور استانبول خاطره انگیز خواهد بود.در تور استانبول 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد.

 

 

قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

مطالب مرتبط:

 

 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : قلعه روملی حصار استانبول جاذبه های گردشگری استانبول , دیدنی های استانبول , مکانهای دیدنی استانبول, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 130 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت: 19:12

 

مسافران تور استانبول 94 می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.پارک امیرگان استانبول یک پارک تاریخی است که در منطقه ساریر استانبول، در ساحل اروپایی بسفر قرار دارد و یکی از بزرگ ترین پارک های استانبول می باشد.مسافران تور استانبول عید 94  می توانند در این پارک اوقات خوب و خاطره انگیزی را تجربه کنند.در این پارک سه رستوران و کافه تریا وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه در آنجا سرو می شود و میزهایی نیز در خود پارک جهت پیکنیک و تفریح و گردش مردم در نظر گرفته شده است. انواع درختان سرسبز و زیبا همچون سرو، چنار، بلوط مجار و ... باعث زیبایی بسیار پارک شده اند.در این پارک از سال 2005، در آوریل هر سال، فستیوال بین المللی گل لاله برگزر می شود که این پارک را تبدیل به مکانی جذاب و دیدنی می کند.مسافران تور استانبول می توانند در این پارک خوش آب و هوا لحظات خوشی را سپری کنند.در تور استانبول 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد.

 

پارک امیرگان استانبول

پارک امیرگان استانبول

پارک امیرگان استانبول

پارک امیرگان استانبول

 

مطالب مرتبط:

 

 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : پارک امیرگان استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , دیدنی های استانبول , مکانهای دیدنی استانبول, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 112 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت: 19:08

 مسافران تور استانبول 94 می توانند از امکانات این هتل استفاده کنند.هتل سه ستاره آسپالاس استانبول هتلی مجلل و باکیفیت است که در نزدیکی قسمت قدیمی شهر استانبول می باشد و مسافران تور استانبول می توانند از این هتل با چند دقیقه پیاده روی کوتاه به جاذبه های گردشگری مهم استانبول همچون بازار بزرگ، کاخ توپ کاپی، میدان سلطان احمد و بازار مصری برسند. این هتل دارای 28 اتاق است که همه اتاق ها دارای چشم انداز زیبای شهر استانبول می باشند و مجهز به سشوار، مینی بار، تلویزیون ال سی دی، تلفن مستقیم، روم سرویس 24 ساعته، دکوراسیون ترکیه ای مدرن، اینترنت وای فای، حمام خصوصی، تهویه، سیستم گرمایشی و ... هستند. صبحانه این هتل هر روز از ساعت 7 تا 10 صبح سرو می شود.در تور استانبول نوروز 94 در این هتل لوکس اقامت کنید.

 

 

امکانات هتل آسپالاس استانبول

پذیرش شبانه روزی، اجاره اتومبیل، کافه، مغازه، رستوران، آسانسور، روزنامه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق های ضد صدا، فکس، سرویس نگهداری اطفال، خشکشویی، اتوکشی، واکس کفش، صبحانه در اتاق، غذاهای رژیمی مخصوص، اجاره دوچرخه، اتاق های پاک و بدون سیگار، ایوان مخصوص حمام آفتاب و  ...در تور استانبول 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

 

 

هتل آسپالاس استانبولز

هتل آسپالاس استانبول

هتل آسپالاس استانبول

اتاق هتل آسپالاس استانبول

هتل آسپالاس استانبول

اتاق هتل آسپالاس استانبول

هتل آسپالاس استانبول

رستوران هتل آسپالاس استانبول

 

مطالب مرتبط:

 

 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل آسپالاس استانبول, بهترین هتل های استانبول , هتل های خوب استانبول , هتل های معروف استانبول, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 103 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت: 19:06

 

پاموک کاله در آنتالیا

پاموکه کاله در زبان ترکی به معنای قلعه پنبه ای است که دارای طبیعتی معجزه آسا و رویایی می باشد. پاموک کاله یکی از جذابترین دیدنیهای تور ترکیه 94 و جاذبه های گردشگری آنتالیاست که در استان دنیزلی و در جنوب غربی ترکیه واقع گردیده است. آب سرشار از کریستالهای کلسیم که دمایی حدود ۳۵ درجه سانتی گراد دارند هزاران سال است که از سراشیبی کوه ها به پائین سرازیر است و محل ریزش آن ها به استخرهای گرمی تبدیل شده که هم به علت گرمای آب و هم بخاطر تلالو نور زیبایی خاص و جلوه ای پیدا کرده که نظر مسافران تور ترکیه بهار 94 را به خود جلب می کند. این منطقه به دلیل مسایل درمانی و نیز وجود چشم اندازهای فوق العاده از زمانهای دور شناخته شده بوده است. این آب دارای خواص طبی شگفت انگیز و حاوی اکسیر جوانی می باشد. شناگران تور ترکیه نوروز 94 هم تفریح می کنند هم از خاصیت درمانی آب بهره می برند.

پاموک کاله در آنتالیا

پاموک کاله در آنتالیا

 در مجاورت این معجزه طبیعی، خرابه های شهر تاریخی هیراپلیس واقع شده است. این شهر از بقایای دوران سلطنت برگامو می باشد. در آنجا شما گردشگران تور ترکیه عید 94 می توانید از تئاتر قدیمی آپولون، نکرو پلیس که دارای بزرگترین بخش در منطقه ترکیه است و حمام های رومی و دروازه این مکان دیدن فرمایید.

این مکان طبیعی به قدری جذاب است که در تورترکیه هر فردی را از گوشه و کنار جهان برای دیدنش به سمت خود می کشد .

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : پاموک کاله در آنتالیا, ترکیه , دیدنی های ترکیه , جاذبه های گردشگری ترکیه , مکانهای دیدنی ترکیه, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 126 تاريخ : يکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت: 19:53

  رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

رافتینگ به معنی قایقرانی در رودخانه وحشی است، برای قایق سواری در رودخانه ای وحشتناک و خروشان می توانید از آنتالیا بهره ببرید، در این تور ترکیه بهار 94 ابتدا باید موارد لازم را نزد مربیان برجسته ای بیاموزید سپس تجهیزات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد و به ارتفاعات کوهستان سفر می کنیم ، در ساحل رودخانه سوار قایقهای مخصوص می شویم و مسیر رودخانه را به سمت پائین ادامه می دهیم و بعد در ارتفاعات در رودخانه های موجود به ادامه تفریح خود می پردازیم.  قایق های این رودخانه ظرفیت های دو تا ده نفره دارند. در قایق ده نفره یک مربی مخصوص وجود دارد که به طور خصوصی به شما گردشگران تور ترکیه عید 94 همه چیز را آموزش خواهد داد و در کمال آرامش و امنیت به شما کمک خواهد کرد که قایق سواری خوبی داشته باشید.

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

 رافتینگ ورزش مهیجی است که در دنیا طرفداران بیشماری دارد. در مسیر رودخانه شما گردشگران تور ترکیه نوروز 94 آثار تاریخی و قدیمی بیشماری را خواهید دید و از مشاهده مناظر طبیعت کوهستان بسیار لذت خواهید برد. مسیر رفت و آمد حدودا ۱۴ کیلومتر است که سر شار از هیجان می باشد.

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

میز غذاهای لذیذ در انتظار شما میهمانان تور ترکیه 94 تا بعد از یک ورزش پر تحرک و مهیج با لذت تمام نهار را میل فرمائید .

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا, ترکیه , دیدنی های ترکیه , جاذبه های ترکیه , مکانهای دیدنی ترکیه , نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 158 تاريخ : يکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت: 19:50

هتل گلدن سیتی ترکیه

هتل گلدن سیتی ترکیه، در سال 2010 تاسیس شده و یکی از هتل فروشگاههای مرکز شهر استانبول محسوب میشود. اتاقها این هتل تور ترکیه نوروز 94 مجهز به لوازم مدرن از قبیل تلویزیون LCD،اینترنت رایگان و حمام ایتالیایی است ودارای چشم اندازی زیبا می باشد.هم اتاقهای استاندارد دارد و هم اتاقهای مدرن و لوکس که به چشم انداز تماشایی شهر مشرف میباشندو میهمانان تور ترکیه 94 می توانند بنا به سلایق خود یکی را انتخاب نمایند،رستوران هتل، هر روز صبح با بوفه کامل صبحانه را سرو میکند.این هتل فقط ده دقیقه پیاده تا جاذبه های تفریحی شهر استانبول مانند بازار بزرگ ، کاخ تاپکاپی  و مسجد کبود فاصله دارد. ایستگاه تراموا در نزدیک هتل قرار دارد و از این رو دسترسی ها را برای میهمانان تور ترکیه عید 94 آسان می گرداند.

هتل گلدن پارک ترکیه

هتل گلدن پارک در منطقه  تقسیم ،واقع شده است.این منطقه مرکز تجاری، تفریحی شهر استانبول به حساب می آید.از خدمات هتل میتوان به امکانات رفاهی و  اقامت مدرن و لوکس برای میهمانان تور ترکیه فروردین 94 اشاره کرد.همچنین هتل دارای استخر آب گرم، استخر سرپوشیده ،ماساژ درمانی و مرکز سلامت است.از جمله مکانهای دیدنی که در اطراف این هتل تور ترکیه بهار 94 هستند میتوان مرکز فرهنگی آتاتورک ،میدان تقسیم و خیابان استقلال (مرکز تجاری شهر) را نام برد.

هتل گرند هالیک ترکیه

هتل چهار ستاره و بزرگ گرند هالیک در موقعیتی عالی در شهر استانبول واقع شده است و پیاده به بسیاری از اماکن دیدنی و جاذبه های تفریحی شهر، دسترسی دارد. این هتل تور ترکیه عید 94 در مجموع صد و هفتاد و هفت اتاق و سوئیت دارد که اتاق ها دارای امکانات رفاهی و سیستم تهویه مطبوع است. اینترنت در تمام مکانهای هتل در دسترس است. دارای سه رستوران و تریا است که انواع خوراکهای مدیترانه ای و ترکی را برای میهمانان نوروزی تور ترکیه نوروز 94 سرو میکنند. رستوران آدالی که در طبقه هشتم واقع شده است ، دارای چشم انداز زیبایی از  شهر است و  به سرو انواع خوراکهای لذیذ ترکی میپردازد. رستوران مزه هتل آخر هفته ها، موسیقی زنده سنتی اجرا می کند. در مدت پانزده دقیقه پیاده، مسافران تور ترکیه 94 به میدان تقسیم و بازار بزرگ دست یافت. مرکز بیوگلو که بزرگترین مرکز تجاری ، تفریحی شهر است، پیاده ده دقیقه با هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه مترو سیشانی پنجاه متری با هتل فاصله دارد و میهمانان تور ترکیه فروردین 94 میتوانند به راحتی به سایر نقاط شهر دسترسی داشته باشند

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل های ترکیه , هتل های خوب ترکیه , بهترین هتل های ترکیه ,معرفی هتل های ترکیه, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 132 تاريخ : يکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت: 19:47

مسجد سلطان احمد ترکیه

مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی دارای شش مناره و حیاط است كه بسیار بزرگ است، و نمای این مسجد با ده‌ها هزار كاشی آبی رنگ ساخته شده است.در تور ترکیه نوروز 94 می توانید از این نما های زیبا بازدید نمایید. و دلیل اینکه مسجد آبی نام دارد این است که دارای دویست و شصت پنجره با با شیشه های نقاشی شده و  یک نمازخانه‌ بزرگ و باشكوه است. این مسجد، بعد از هزار سال از ساخت  مسجد ایاصوفیه، به وسیله معمار معروف محمد نیز ساخته شد. و اکنون به مکانی دیدنی برای گردشگران تورترکیه تبدیل گردیده است

 

 

مسجد رستم پاشا ترکیه

این مسجددر سال هزار و پانصدو شصت و یک میلادی به دستور رستم پاشا که داماد سلیمان و  وزیر بزرگ بود ساخته شده است ویکی از شاهکارهای معماری است . این مسجد  نماد زیباترین كاشیكاری و معماری در دوران عثمانی است.ورودی پله ها با ایوان زیبای مسجد ساخته شده و گردشگران تور ترکیه 94 می توانند از این پله ها دسترسی داشته باشند. نمای مسجد با کاشی های ایزنیک طراحی شده و دارای یک گنبد با چهار ستون است. شما می توانید در تور ترکیه عید 94 از این مسجد تاریخی دیدن نمایید

 

ایاصوفیه یا حاجیاسوفیا که به معنای فرزانه مقدس است یکی از معروفترین و زیباترین عمارت ها در شهر استانبول ترکیه است.که هر ساله گردشگران تورترکیه زیادی را به خود جلب می کند. این بنا در سال پانصد و سی و دو میلادی به دستور امپراتور کنستانتین  و در دوره امپراتوری بیزانس ساخته شد و در ابتدا كلیسای مسیحیان شرق بوده است. و بعدها در قرن شش ام میلادی به دستور جاستنیانوس بازسازی شد.این  بنا در طول 5سال و كار ده هزار كارگر و نظارت صدها استاد  ساخته شد.و در سال 573 نیز افتتاح شد.. این کلیسا اولین کلیسای بزرگ نام‌ گرفت.شما می توانید در تور ترکیه فروردین 94 از این مسجد تاریخی دیدن نمایید

مسجد وموزه ايا صوفيه ترکیه

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : مساجد ترکیه , جاذبه های ترکیه , دیدنی های ترکیه , مکانهای دیدنی ترکیه, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 177 تاريخ : يکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت: 19:44

این شهر یكی از بزرگترین استانهای تركیه و شهری مذهبی است که در شمال استان آنتالیا و جنوب آنکارا و در مرکز کشور ترکیه قرار گرفته است. جمعیت این شهر بیشتر از یک میلیون نفر است. در قرن سیزده میلادی، قونیه پایتخت کیقباد پادشاه سلجوقی روم بود و این شهر محل زندگی پدر مولانا بود به همین سبب مرکز تدریس علوم به شمار می آمد. مولانا بعد از مرگ پدرش به تدریس علوم دینی در مدارس قونیه و مساجد پرداخت. اکنون مکانی توریستی برای گردشگران تور ترکیه 94 می باشد

 

موزه هنرهای اسلامی تركیه

ابراهیم پاشا یکی از دوستان نزدیك و و وزیر سلیمان بود، این شخص در کودکی در شهر یونان توسط ترکها به اسارت گرفته شد.و به امپراطوری به عنوان برده فروخته شد. ابراهیم پاشا در کاخ توپكاپی وظیفه ی پیام‌رسانی را داشت، وقتی که سلیمان هم سن او بود با هم دوست شدند، زمانیکه دوستش یعنی سلیمان به پادشاهی رسد ابراهیم به مقام صدر اعظم راه یافت. و پادشاه ،هنگامی که خواهرش با او ازدواج کرد قصر را به ابراهیم پاشا داد.اگرچه ای دوران زیاد دوام نداشت.زیرا قدرت ابراهیم بر سلطان زیاد شد که دیگران به او حسادت میکردند.به خصوص همسر سلیمان که سلیمان را متقاعد کرد که ابراهیم دشمن اصلی آنان است و سلیمان نیز بر این باور دستور قتل ابراهیم را داد.این بنا که در دوران پادشاهی عثمانی ساخته شد یکی از بزرگترین بناها بود که توسط صدر اعظم ساخته شد.این موزه شامل اثرها هنری از قرن 8 تا 19 میلادی بوده است.در این موزه قدیمیترین و گرانبها ترین فرش ها ،خوشنویسی،اشیای گرانبها فلزی و چوبی،سرامیکهای با ارزش،پارچه های تاریخی نگهداری میشود.در حیاط این موزه کافی شاپ با چشم انداز زیبا وجو د دارد.  اکنون به مکانی توریستی برای گردشگران تور ترکیه نوروز 94 تبدیل گردیده است

 

كاخ ييلديز استانبول ترکیه

این کاخ در قرن نوزده میلادی به وسیله سلطان عبدالمجید دوم از یک مسجد و اتاق دربارها تشکیل شده است و یکی از   بزرگترین و با شکوه ترین ساختمانهایی است که پادشاهان در آن اقامت داشته اند. اکنون به مکانی توریستی برای گردشگران تور ترکیه بهار 94 تبدیل گردیده است نام دیگر این ساختمان شاله است. این بنا در یک پارکی پر از  گلهای گوناگون ، واقع شده است. حیات این کاخ یکی از زیبا ترین و دیدنی ترین منظره های اطراف  تنگه بسفر است. و در حال حاضر در حال  ترمیم و بازسازی است به همین دلیل  قسمتی از پارک را گردشگران تور ترکیه نوروز 94 میتوانند بازدید کنند.

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : دیدنی های ترکیه , جاذبه های گردشگری ترکیه ,دیدنی های ترکیه ,مکانهای دیدنی ترکیه, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 118 تاريخ : يکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت: 19:41

فروشگاه بزرگ آیکیا مالزی

فروشگاه بزرگ آیکیا واقع شده در منطقه دامنسرا است که عرضه کننده انواع وسایل و لوازم مورد استفاده در منازل و اداره ها میباشد . از مبلمان و رختخواب تا لوازم آشپزخانه و تزئینات خانه ، دفتر کار را می توان در این فروشگاه پیدا کرد. تمامیمحصولات این فروشگاه دارای علامت تجاری آیکیا بوده و علاوه بر با دوام بودن دارای طرح های متنوع و گسترده ای از نظر رنگ ، جنس و شکل میباشند .  ساعت کاری این فروشگاه تور مالزی 94  یکشنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 10 شب و جمعه ها ، شنبه ها و تعطیلات رسمی 10 صبح تا 11 شب میباشد.

 آدرس : Mutiara Damansara , Petaling Jaya

 

بازار مرکزی کوالالامپور



50 سال پیش این بازار میدان تره بار شهر کوالالامپور بوده و امروزه بنایی کلاسیک با سبکی خاص است که محل عرضه صنایع دستی و کارهای هنری میباشد. مسافران  تور مالزی نوروز 94 می توانید با سرزدن به این بازار هم با بخشی از فرهنگ و هنر مالزی آشنا شوند و هم تولیدات عرضه شده در این بازار را که جنبه یادبود و سوغاتی دارد را با قیمت مناسب خریداری کنند . 

 

بازار محله چینی ها مالزی



محله چینی ها (خیابان پتالینگ) یکی از شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین مراکز خرید شهر کوالالامپور میشود . این بازار تور مالزی عید 94  محل فروش اجناس بدلی و ارزان قیمت است و شما می توانید بدل اکثر اجناس مارک دار و معروف دنیا را در این بازار پیدا کنید . از انواع ساعت های مچی گرفته تا پوشاک ، لوازم تزئینی ، کیف و کفش و غیره. چانه زنی شیوه همیشگی و رسم معمول محله چینی ها میباشد ، فروشنده ها بابت اجناس خود هر قیمتی به شما مسافران تور مالزی نوروز 94 پیشنهاد کردند و هر چقدر هم به نظر شما ارزان بود باز هم جای چانه زدن و ارزانتر خریدن وجود دارد. خریداران این جنس ها بیشتر خارجی ها و بیشتر جهانگردان هستند چون برای خریدن یادگاری و سوغاتی با هزینه کم مناسب است. این بازار هر روز از 10 صبح تا 11 شب برای تور مالزی فروردین 94  برپاست . برای دسترسی به این بازار می توانید با قطار Putra LRT رفته و ایستگاه Pasar Seni  پیاده شوید و بعد از 10 دقیقه پیاده روی به این بازار میرسید.

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : مراکز خرید مالزی , بازارهای مالزی , مراکز خرید مالزی , فروشگاه های مالزی, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 124 تاريخ : يکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت: 19:38